R. Konular

1 Aralık 2014 Pazartesi

Adsız

Euro Truck Simulator 2 Gerçekçi Süspansiyon ve Fizik Sistemi v4.0

Euro Truck Simulator 2 Gerçekçi Süspansiyon ve Fizik Sistemi v4.0
Bu modla araç fiziği değişir. Tüm araçlarda ayarlamalar yapılmıştır. Daha gerçekçi süspansiyon sistemi sağlanmıştır.

-Zemin koşullarına göre (maden yolları, karlı yol , yağmurlu yol ,) frenleme ayarlanmıştır
-Şahsen en iyi fizik modum olarak düşünüyorum çünkü ets2’nin fiziği artık çok sert geliyordu bunu birazcik yumuşatıyordum şimdi ise süspansiyon ve kabin savrulma değerleriyle biraz daha fazla oynadım ve eskisine göre daha fazla esneme yapmasına olanak tanıdım..
-Dorseli ve dorsesiz olarak süspansiyon ve fizik ayarları yapılmıştır
-Kupanın maximum savrulma değerleri gerçeğe göre ayarlanmıştır
-Dorse ve kabin savrulma değerleri ayarlanmıştır (viraj için)
-Kısaca 1.14x sürümünün fiziği yumuşatılmıştır
Oyuna Ekleme: İlk Önce Modumuzu Oyun Klasöründeki ‘ Mod Klasörüne ‘ Atıyoruz Ardından Oyuna Giriyor ‘ Düzenle ‘ Kısmından Modumuza ‘ Tik ‘ Atıyoruz Ve ‘ Uygula ‘ Diyoruz Modumuz Oldu Hayırlı Olsun ..!
Test Edilen Oyun Sürümü: 1.14.2.2s
Rar Şifresi: Mevcut Değil

Son Modları Takip etmek için E-mail :
İleri
« Önceki
Önceki
İleri »