R. Konular

1 Ağustos 2016 Pazartesi

İrfan ALPER

Android Cihazınızı ETS2 Gösterge Paneli Olarak Bağlama[RESİMLİ ANLATIM]


Merhaba arkadaşlar.Sizlere android cihazınızı Euro Truck Simulator 2'ye nasıl gösterge paneli olarak bağlayacağınızı anlatacağım.Öncelikle bu özellik halihazırda vardı.Ben sadece basitleştirerek Türkçe'ye çevirdim.Orjinal link aşağıda bulunmaktadır.Port açılması gerekiyor fakat ben port açmadan yaptım ve çalıştı.Port sorunu yaşayanlar orjinal linkten gerekli port kurulumuna bakabilirler.

  • İlk önce buradan dosyamızı indiriyoruz.
  • İndirdiğimiz .zip içindeki klasör'ü masaüstüne atıyoruz.


  • Daha sonra klasördeki mobile>android içindeki .apk uzantılı dosyayı cihazımıza indirip kuruyoruz.
  • Ets2'yi açtıktan sonra Klasörün içindeki server>Ets2Telemetry.exe dosyasını açın.

  • Server'i açtıktan sonra mobil dosyamızıda açalım ve çıkan ekrana Server IP karşısındaki IP'yi girelim.[WİFİ ile bağlanmayı unutmayın]

  • Aşağıdaki göstergelerden birisini seçtikten sonra herşey tamamdır.



Son Modları Takip etmek için E-mail :
İleri
« Önceki
Önceki
İleri »